top of page

Meistä

Neea: "Mitä jos me laitettais nää meidän hommat yhteen, niin mitä siitä tulis?"
Melina: "Oi kuulostaa hyvältä! Siitä tulis Lataamo."
Neea: "Okok, sellanen hyvän olon paikka, jonne olis helppo tulla."
Melina: "Joo. Teetä, suklaata ja sympatiaa."

Tervetuloa Lataamoon!

Tarjolla teetä, suklaata ja sympatiaa.

bottom of page